onsdag 9 december 2009

Vårt sovrum

Jag skrev ju tidigare i bloggen att jag inte skulle lägga upp några bilder på sovrummet förens sänggaveln som vi håller på att bygga var färdig. Men nu får ni en kik av sovrummet ändå för annars får ni nog vänta i evighet!:)
Vi har inte kommit någon vart på flera veckor, och vet inte om det kommer hinnas med innan jul. Är ju tusen saker jämt som ska grejas med känns det som!

Sängöverkastet och kuddarna i mitten köpte jag när jag backpackade i Asien 07. Envis som jag är släpade jag omkring på det i min fullproppa ryggsäck i en månad innan det skeppades hem med båt då ja fortsatte resan med betydligt lättare packning!:)
Jag är just nu väldigt trött på överkastet och skulle så gärna vilja ha ett nytt. Men de kostar ju tyvärr en hel del!
Det ser lite tomt ut ovanför sängen nu men hoppas det blir bättre när sänggaveln kommer på plats. Får se vad som hamnar ovanför på väggen sen!





En liten skruttunge har precis lärt sig sitta!

Noels lilla hörna står nu bredvid min sängsida. Sängen ska egentligen stå under hans hylla som ni ser nedan, men jag orkar inte gå tvärs över rummet 10 ggr per natt! Därför får den stå där så länge nu tills N har listat ut hur man gör när man sover på nätterna!

Fina mobilen som N fick av sin farmor och
farfar.

Den här superfina hästen fick Noel i dopgåva av min mamma och pappa. Det är Anna med bloggen annasklokaord som gjort den så fin!:)



Min lilla skrutt har gått och blivit sjuk. Var snorig inatt och sov dåligt, tog tempen på f.m då hade han lite feber. Han sover nu men har inte sovit nått på hela dagen! Han som brukar sova iaf två tupplurer på dagen. Nu har han börjat få nån elak hosta också!:/ Hoppas det inte blir värre inatt bara och att han blir frisk snart!
Hoppas ni är friska och krya? Ha en bra fortsatt vecka!
Kram/L









3 kommentarer:

  1. Men va kul och se en Arvslindehäst här!! Klart Du får visa den! Gud va söt han är och har lärt sig att sitta!
    Hej svejs
    //Anna

    SvaraRadera
  2. Hej! men så fint, ni har verkligen ett fint hem!
    Och söta Noel som kan sitta hoppas han kryar på sig snart.. jobbigt när dom är sjuka man får ingen ro i kroppen då...
    Tack snälla rara för dina fina kommentarer hos mig, jag blir både glad och rörd ;)
    Ja kanske man ska börja sälja lite små pyssel ;)(om det hinns med?)
    Vet inte riktigt hur det funkar om man får sälja via bloggen eller om det är olagligt? Jag får nog kolla upp det... ;)
    Tack för att du tittar in och kommenterar så fint!!! :)
    Kram till dig!

    SvaraRadera
  3. Hallojsan!!
    Så kul du ville va med på min tävling!!
    Så mysigt sovrum ni har..o såå fint lillen har det..så söt med;))
    söta hästar såå!!

    Kramis Millan ♥

    SvaraRadera