tisdag 8 december 2009

Tvillingar....

Dagarna bara försvinner iväg och det är nästan bara två veckor kvar till julafton! Jag har en massa julklappar kvar att inhandla. Men idag fick jag lite inhandlat, men kan ju tyvärr inte säga vad!:) Jag och Lisi och våra små pojkar for iväg till Sågmyra i morse. Det enda som är positivt med attg man blir väckt så tidigt är att man hinner med mer på dagen!
Tur Lisi har en syskonvagn till sina pojkar. Då lilla O var på dagis så fick Kappie sällskap av Noel i vagnen idag! Det gick alldeles utmärkt. Dom drog ur varandras nappar några gånger men annars sov dom mest medans vi shoppade!:) Var hur många som helst som kom fram och tittade på dom söta tvillingarna(!) Kasper och Noel som inte är ett dugg lika! Men det tyckte tydligen folk. Men jag tycker bara det är trevligt att folk går fram och pratar med en!
På Lagret hittade jag ett par leggings och en fleecetröja. Inte så spännande! Plus en julklapp till älsklingen! Sen var vi såklart in på Calimero och drömde oss bort...Dom har så mycket fint!
Hittade kannan här nedan som var nedsatt till halva priset, pga av några fjuttiga prickar. Den var fin tycker jag!



Det vita "fönstret" som står i fönstret köpte jag på Julmarknaden vid Falu gruva i söndags. Vi hann även med ett besök på underbara men tyvärr galet dyra Norrgården. Skulle vilja ha sååå mycket där men man blir inte rik på att vara hemma som föräldrarledig...
Så det enda som följde med därifrån var Vakres julnummer, mysläsning!



På vägen hem från Sågmyra svängde vi in i Insjön. Hade tänkt att köpa två julstjärnor på vita fötter som skulle finnas på Clas. Men dom var så klart slut!:( Men de lovade ringa när dom fick in fler. Vi kikade in på den underbara affären Små glädjen också!
Där fick jag med mig det här vackra paketet. Vad som är i går inte att avslöja här!:) Var ett så jätte fint inslagspapper så jag frågade om jag fick köpa en liten bit och det fick jag! Får se om det blir några strutar av det kanske!:)
Det var min början på veckan! Tycker om när dagarna är fyllde av saker att göra, men visst är det skönt med såna dagar man bara kan mysa ner sig i soffan med skrutten!
Får se vad resten av veckan har att erbjuda...
Kram/L

3 kommentarer:

  1. Hej hej! jag och Lisi tänkte ifall vi skulle äta frukost tillsammans på torsdag, vore inte det mysigt? Kram! //Paola

    SvaraRadera
  2. En sån mysig bild på dig och gossen!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Sv: Jo h*n har väl inget val antar jag^^. Och som sagt..jag kommer nog hinna tröttna på värkar också när det väl är dags *S*

    F ö så blev jag lite kär i det vita hjärtat som du har i fönstret :D

    Hoppas ni har det finemangens där i Gagnef, här hemma njuter vi i fulla drag av den nya lyan.

    Kramen

    SvaraRadera