måndag 4 januari 2010

Då var det vardag igen då...

Då var det måndag då och Anders ledighet på 11 dagar var över. Tråkigt att tiden ska gå så fort ibland! Nu är vi då hyffsat friska iaf, lite hosta kvar bara.

I lördags kom Elina och Johan hit och hälsade på och Noel fick de finaste sockorna i julklapp. Elina har knåpat ihop dom så fint!! Längtar tills ni tar er i kragen och flyttar hem igen, det är dags nu tycker jag:)

Sen bjöd dom hem oss på middag och vin till kvällen! Skrutten fick vara hemma hos farmor och farfar och busa. Var en riktigt trevlig kväll med super god mat, tunnbadning(för vissa), galna sällskapsspel och härliga människor!





-20 utanför tunnan, då var det bara karlarna som ville ta sig ett utomhus bad!




Fyndade en nya matta till köket på Ica Maxi som rear ut alla sina julsaker för 75%. Den gick tydligen under den bemärkelsen, och glad var jag för det!:) Hade kostat 149 tror jag och nu blev det runt 40 kr!
Får se vad denna vecka har att erbjuda! Verkar som om det ska bli griskallt ute. Då vill man ju helst inte gå ut genom dörren ens en gång. Vintern i all ära, men -10 räcker gott och väl tycker jag. Hoppas ni andra haft en bra start på veckan?!
Kram/L


1 kommentar:

  1. Oj det blev något fel när jag skrev en kommentar till ditt inlägg så det kanske kommer 2 från mig nu? ;)
    I alla fall så var sockerna jättefina och mattan den med, vilket fynd!
    Lät härligt med dopp i tunnan men skulle nog inte heller våga mig ner i den- fryslort som man är ;) och det lät som en trevlig kväll! :)
    Kram Lena

    SvaraRadera