torsdag 28 januari 2010

Lånat fönster

Har haft en bra och fullspäckad vecka! Imorgon är det fredag och min födelsedag!:) Så idag har det städats och fejats. Jag har gjort smörgåstårtor och dajmtårtor eftersom min släkt kommer hit på mat imorgon kväll. På lördag så kommer Anders familj hit och sen på söndag så ska vi gå ut och äta med älsklingens släkt eftersom hans mormor fyller år också!





Så det är inte direkt mycket utrymme i schemat kan jag lova!:) Igår kväll var jag hem och faktiskt lånade det här fönstret av min käre far. Han ropade in 8 st på auktion förra sommaren för 100 kr. Ett riktigt kap om du frågar mig. Pappa har ett litet framtidsprojekt att eventuellt bygga en veranda med dessa fönster i uppe vid vår sommarstuga.
Får se vart där hamnar när det är till låns här hemma!
Tycker det är så fint, är så roligt att det är riktigt gammalt glas i. Riktigt buligt och fint!:)
(Lite dåliga bilder, sorry!)




Dom här fin fina tulpanerna fick jag av min käre mor idag! Fick dom idag istället för imorgon så dom kunde stå på bordet imorgon när det ska dukas fint!:)
Det var allt för denna gången mina vänner!
Kram/L


2 kommentarer:

  1. Hurra hurra på din födelsedag! (några timmar för tidigt). Hoppas att du får en superdag!!!!! Tulpaner är så vackra!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh då får man önska ett stort grattis till dig!!!
    Hoppas du får en fin dag och underbar helg med nära och kära!
    Superfina fönster förresten, är ute efter ett sådant jag med, tror de skulle passa fint hos mig ;)
    Kram kram

    SvaraRadera