torsdag 21 januari 2010

Noel 8 månader

Som ni märker nu på sistonde så avlöser inte direkt inläggen varandra här!:) Går alldeles för många dagar emellan ibland. Men jag hinner verkligen inte! Är så mycket heela tiden, ränna hit och dit och göra ditt och datt! Men det är väl så livet är?:)











Idag har vi haft lite mamma-bebis fika hemma hos Lisi. Vi blev bjudna på god kladdkaka av superbagerskan Lisi, sen följde Elin och Neo med oss hem för lite lunch. Det är så kul att det är så många som är födda så tätt. Neo och Noel skiljer det ju bara 4 dagar emellan. Så vi får hålla tummarna att dom kommer komma lika bra överens som jag och Elin!:)
Noel blir förresten 8 månader idag! Helt sjukt vad tiden går fort...

Här är Noel bara några timmar gammal. Vi är fortfarande kvar på förlossningen och allt är nytt! Nu har han varit hos oss i hela åtta månader, helt fantastiskt! Börjar tänka mer och mer på hur det ska bli med jobb framöver, hur man ska lägga upp föräldrarledigheten. Just nu är jag inte ett dugg sugen på att börja jobba igen!:) Ja, det är som sagt verkligen dagas att börja klura på detta....

Imorgon är det ju fredag igen! Blir lika förvånad varje vecka när det blir helg så snabbt! Får se vad som händer i helgen, jag tror faktiskt den är ganska så "fri" än så länge. Vi har tusen saker som borde göras här hemma så jag är glad om vi hinner slutföra ETT projekt iaf!:)

Hoppas ni alla har haft en härlig vecka och får en fin helg!

Kramar/L

5 kommentarer:

  1. Heej Lina!
    NOEL är ju också sååå fint!!
    Jag satt och tittade på bygglov förra veckan och det paret hade 2 söner. Neo och Lee. Har aldrig hört Neo förr men tyckte det var sött :o)).

    Underbar stol du har!!!!!

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  2. Hihi...där var ju Noel en liten fis <3

    SvaraRadera
  3. Hej hej! vilka fina bilder du visar...
    Ja guu va tiden går fort med dom små, känns som om att det var igår man var gravid ju ;)
    Hihi ja vissa projekt tar lite längre tid... känns som om att man har fullt upp jämt med nåt. Men vill du ha sömnads hjälp så är de bara att hojta till ;)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Tack för titten Lina! Ja, visst går tiden fort och man får lätt lite panik när mammaledigheten rinner iväg. Jag fick oxå helt andra värderingar när jag började jobba igen med en liten hemmma. Hatade de långa arbetsdagarna. Idag ser det helt annorlunda ut med det jobb jag har och det är nåt jag verkligen rekommenderar att titta på!! Hör av dig om Du vill veta mer.
    Grattis till Noel!!..snart lika gammal som han har vuxit i magen..

    SvaraRadera
  5. sv: Jag har säkert glömt bort hälften av vad som egentligen hände :P. Men när man tänker efter...så är det som du säger, helt fantastiskt vad man klarar av. Tänk om man hade den kraften annars :)

    SvaraRadera