lördag 30 januari 2010

En fjärdedel av ett sekel...

Ja så gammal är jag nu! Min födelsedag igår var helt kanon! Ni kan inte tro vad mycket underbara saker jag fått!! Den här super fina datorn är min alldeles egen!! Min första dator faktiskt, teknikprylar har aldrig varit någon prioritet för Lina!;)





Jag fick den av min underbart snälla sambo!! Blev så jädrans glad! Nu kan jag blogga när jag vill!! Och självklart förstod han att en vit var det självklara valet!!!! Det var så långt ifrån vad jag hade trott!!Jag älskar dig min kärlek!! tusen tack igen! *puss*







Så här mycket vackra blommor fick jag!! Så himla fina!! Det är inte klokt vad tur jag har!





Igår kväll var min släkt och familj här och firade mig. Eftersom jag är en riktig smörgåstårts-älskare så bjöds det på det!:) Får alltid sån ångest när jag ska garnera, hur jag ska lägga allt! Jag vet att jag är lite knäpp!!:) Men sån är jag!

Jag har fått så fantastiskt fina pressenter av min familj och släkt! Vad jag fått får ni kanske se imorgon!:) Nu ska det bli myskväll här hemma med familjen!
Kram/L

4 kommentarer:

  1. GRATTIS I EFTERSKOTT .Vad skoj att få en fin dator.Vad fina blommor du fick,tulpanbuketten gillade jag .Tyckte det var läckert med trassel runt om.Vad gott med smörgåstårta....Mums.Ha en skön kväll varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott! :-)

    Vackra blommor och vilken fin dator! Önskar mig också en sådan ;-) Vit såklart!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. åh vilken lycka en alldeles egen VIT dator! ;)
    jätte fina blommor och tårtor med...
    spännande att se vad mer för fint du fått :)
    Kram kram och en fortsatt trevlig lördag till er!

    SvaraRadera
  4. ååh vilka fina smörgåstårtor. Såna vill jag komma och äta någon dag :) hihih. Kram vännen.

    SvaraRadera