måndag 8 mars 2010

Award

Har fått en sån himla glad överraskning! Jag fick den här awarden av goa Anette och Dick med bloggen Vår sekelskiftesdröm. Gå in på deras blogg och spana in deras helt fantastiska kök! Och mycket mycket mer....

Är så glad och hedrad!:)
Här är reglerna för att motta denna award:
The Sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivity and creativity inspire others in the blog world. The rules for accepting the award are:
1. Put the logo on your blog or within your post.
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4.Let them know they received this award by commenting on their blog.
5.Share the love and link to the person from whom you received this award.
Så nu mina vänner är det ju min tur att ge awarden vidare! Jag skickar den vidare till några bloggar som inspirerar mig och som jag tycker om att läsa:
Nu till nått helt annat!
Helgen har varit kanon! Lördagen spenderades utomhus i det vackra vädret. Noel tog sin första skotertur, och älskade det!! :) Kan det bli nått annat med en skotertokig mamma och pappa?:)
Skönt iaf att han inte blev rädd för ljudet. Han och hans mormor åkte runt,runt, runt på sjön!
På kvällen blev det en massa vin, skratt och dans med en massa härliga bruttor! Kändes faktiskt lite konstigt i början när man kom in på krogen, var ju ett tag sen nu om man säger så! Men det blev verkligen en kanon rolig kväll! TACK tjejer!:)
På söndagen när vi vaknade så mådde vi som vi förtjänade jag och Elin. Tur det finns resorb och ipren! Hann precis upp ur sängen innan vi fick besök av Maria, Tobbe och deras söta Emilia som är 1½ år.. Noel fick både en kram och en puss! Vi tänkte visa dom här bilderna för dom när dom är 15 och tycker det är såååå pinsamt!:)



Hihi, söta va?

När det besöket åkt var det dags för nästa!:) Då kom Anders bror med sambo och lilla kusin Theo på 2 månader på besök. Så det blev en riktigt fartig dag trots baksmällan, men det gick det å!:)

Här har ni en riktigt glad liten skit i sin nya mössa!
Tänk så kunde han vara lika glad på nätterna också? Men tycker ändå det har blivit liiiiite bättre dom senaste veckorna. Nu kan han ju sova 2 eller 3 timmar i sträck ibland! Fantastiskt!:)
Jag och Noel har varit på babycafé idag. Noel har busat med massa söta kompisar och jag har snackat goja med massa trevliga mammor, soft dag! Vi var in till bvc också och pratade om Noels förmodade äggallergi. Så då fick Noel vägas och mätas på samma gång. Var ju tre månader sen nu! 75,5 cm lång är han nu och väger 11.5 kg.
Lilla plutten blir så stor! 9½ månad nu, känns helt galet!
Tog fram vårjackorna idag förresten. Noel slapp overallen och jag slapp en tjock tråkig jacka!:)
Hoppas veckan fortsätter med samma väder!
Ha det fint! Kram/L



10 kommentarer:

  1. Det var det sötaste pusskortet jag sett. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. åååh vilka skojiga kort, han börjar tidigt han:D

    SvaraRadera
  3. Va är det sant!!! :D
    men gud va du är go gumman!
    Tusen tack, så himla glad jag blir!
    Kul att jag inspirerar någon i alla fall! ;)
    åh min första award, shit va glad ja blir...
    thanks babe! ;)
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Haha...riktigt söta kort, helt klockrena när de kommit upp i tonåren :P

    Tack så jättemycket för awarden :)

    Vi får se till att ses snart igen, minus baksmällan då kanske..hihi

    SvaraRadera
  5. Men Du, vilken glad överaskning Du kom med!!
    Tack så in i bomben!! Ska göra mitt bästa och nominera vidare...
    Bordet har mannen ställt ut i bo´n så jag har inte mätt det ännu. Har en kvinna som har prel.bokat så jag kan höra av mig om hon inte ska ha det!!
    Tack igen, Lina! Å lycka till med din fot.

    SvaraRadera
  6. Å tusen tack snälla du :) Ska försöka komma ihåg att ta med den i nästa inlägg :)

    Kram på dig, å vilken liten liten goding du har....

    SvaraRadera
  7. Hej gumman.
    Du har en award att hämta hos mig för att du ger mig så mycket inspiration och glädje.
    kram erica

    SvaraRadera
  8. Tack Lina för den fina awarden, jag blir jätteglad om du tycker om min blogg!

    Underbart gulligt pusskort!!!!!

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  9. Tack för utmärkelsen, det var roligt att du tänkte på mig!
    De där fotona ser jag som framtida foton på studentplakat! ;-D Alltid bra att börja fundera på sådant i god tid..

    SvaraRadera
  10. Tack ska du ha söta du! Ska fundera och se om jag kommer på vilka jag ska nominera vidare :o)
    Vad söt Noel och den pussande tjejen var..hihi.

    SvaraRadera