fredag 12 mars 2010

När katten är borta.....

....så dansar råttan på bordet! Japp, det var vad som hända här igår kväll. A har varit i väg med jobbet över natten och då fick jag den briljanta idén att nu kan jag passa på att måla vardagsrumsbordet!:) Vilket visade sig inte vara någon briljant idé. Skulle ha använt en annan färg för nu "blöder" bordet. Åhh trodde verkligen inte det skulle bli så! Så nu måste det inhandlas mer färg innan det blir klart!




Hoppas det blir bra i slutändan!


De här lampetterna köpte jag på röda korset för några månader sen för en 5:a styck. Nu har dom äntligen fått lite färg på sig och blivit "skabbiga"!:)



Nu återstår det bara vart dom ska få sitta?
Jag tänker så det knakar! Återkommer med bilder när dom fått sin plats!:)
Gärna lämna en idé om ni vill!:)

Är så skönt att man har underbara vänner! Det har verkligen jag! Min väl P höll mig sällskap här igår kväll när A var borta och sov över här inatt också. Sen var hon så snäll att hon gick upp med plutten vid halv sju, så jag fick lite sovmorgon. Jippi!!!
Tack min kära vän!
Då var det helg igen då! Och vi har faktiskt inte ett fullspäckat schema, ovanligt! Så får se vad denna helg har att bjuda på!:) Hoppas alla ni får en trevlig helg!
KRAM/L



5 kommentarer:

  1. hej gumman.
    bordet kommer bli kanonfint när det är klart.
    Ljuslampetterna har jag liknande och jag hade nog antingen satt dom ovanför sängen med en hylla emellan eller varför inte i köket?
    Här händer det inte heller speciellt mycket mer än god mat och melodifestivalen,och där hejjas det naturligtvis på timoteij.
    sköt om dig och må så gott
    varma kramar erica

    SvaraRadera
  2. Hihi busiga du som gör om lite när sambon är borta... Lite lik mig tycker jag ;)
    Bordet blir nog jättefint i slutändan!
    Stakarna blev ju hur bra som hellst i vitt!
    vet ju inte riktigt hur det ser ut hos dig men jag skulle nog sätta dom på varsin sida av en spegel eller tavla, kanske i erat fina v-rum eller sov rum? :)
    Ha en mysig helg nu gumman!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  3. Och så fick ni magsjuka era stackare =/
    Jättefina lampetter..och bordet blir nog fint det med.. jag har ett svagt minne av att NÅN sa att det skulle blöda igenom...*harkel* =)

    SvaraRadera
  4. Vad snygga lampetterna blev. Man lär så länge man lever. Vi är tvungna att måla om hela matsalsgruppen den blev alldeles för gul när vi la på skyddslack.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Sv: Jo på det viset är det ju gött när den kommer tillbaks, att kroppen funkilerar igen. Men som sagt, den kunde väl ha väntat ett litet snäpp till iaf...haha. Well, jag fick ju svaret på vart mitt chokladsug kom ifrån iaf..haha. Jaa..den där semlan visste vart den tog, kunde inte bli bättre tröst än så tror jag :P

    SvaraRadera