måndag 29 mars 2010

Brudslöja...

Hej alla vänner!
Jaha ja, då snöar det ute igen då! Våren känns ganska så långt borta nu faktiskt....
eller vad säger ni?
Men för att "våra" upp tillvaron en smula så köpte jag lite brudslöja som det fick bli en liten krans av. Blandade två olika sorter, med stora och små blommor. Var även hem till lilla mammsen och gjorde en stor eucalyptus krans åt henne ikväll, som tack för det så fick jag sååå fina kuddar som hon sytt. Ska visa bild på dom senare, var så mörkt nu när jag skulle fota.
Det tyckte iaf jag var en bra byteshandel!:)




En krans passar ju att hängas överallt tycker jag! Åh det är ju så lätt att byta ut och variera lite efter årstiderna!





Här är en liten sneakpeak på en av kuddarna som jag fått av mamma!
Lördagskvällen blev kanon förresten. Men man blev så konstigt trött på söndagen av någon märklig anledning?;)
Noel är sjuk igen, förkyld och feber...Nu tycker jag det känns som om det är varannan vecka ungefär han får vara frisk. Är så tråkigt för då blir man sittandes inne och tröka. Jag vill ju ut och träffa folk! :) Vi som hade så många roliga planer för veckan....hoppas det inte blir nått långdraget! Hoppas ni alla har haft en bra start på veckan? Snart är det påsk!:)
Kram/L



5 kommentarer:

  1. hej hej!
    Vad duktig du är på att göra kransar, blev ju hur fint som hellst med brudslöja! ;)
    Stackars lilla Noel som är sjuk så ofta... det är lika hemma hos oss barnen är sjuka varannan gång typ och hela tiden :(..
    Hoppas N blir frisk snart!
    Kram Kram Lena

    SvaraRadera
  2. jättefin krans du har gjort vännen,en sån kan du nästan hänga vart som helst.
    Gillade kuddarna du hade fått av din mor,fniss jag har nämligen exakt likadana,var tvungen att hämta den ena för att jämnföra broderiet hihi mina 2 har jag lagt på kökssoffan =D
    Imorgon ska här ut och påskhandlas hoppas det inte är så mycket folk för då smälelr jag av,hatar verkligen massa folk som ska trängas och söliga pansisar(pensionärer) som bestämt ska gå lååångsamt framför en med sin kundvagn haha
    sov så gott
    kramar erica

    SvaraRadera
  3. Gomorron!Vad duktig du är att göra kransar.Stackkrs lilla Noel som är sjuk så mycket!!!!Jobbigt för dej oxå att behöva vara inne .Hoppas att ni blir friska snart.Önskar dej en skön tisdag Päskkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Hej en jättefin krans du har gjort!
    Smart ide. Hoppas att Noel mår bättre idag
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej Lina :-) Jätte fin krans, du är så duktig! Jag undrar vart jag kan hitta en sån dära glaskupa eller vad man kallar dom :-) Så himla fin! Kram Sofie

    SvaraRadera