lördag 27 mars 2010

Bloggpaus

Som ni kanske har märkt så har det inte direkt haglat inlägg här! Jag tog mig en liten bloggpaus, men nu får det bli ändring på det!:)¨
I torsdags fick jag ett ryck och gjorde om lite i sovrummet. Blir aldrig riktigt nöjd med det..Har en massa idéer om hur jag skulle vilja ha det men får inte riktigt till det tycker jag. Och i sovrummet vill man ju ha lite harmoni, inte ligga och tänka när man ska gå och lägga sig: humm....om man flyttar den där dit, och målar den där! Nej då ska man bara kunna blunda och sova ju!
Har ett skåp som står ute i uthusen som jag köpte på auktion förra sommaren som jag vill ha i det där hörnet egentligen. Men det behöver både målas och byggas om lite, så till sommaren kanske...




Spegeln har äntligen fått komma upp på väggen. Jag är nöjd men sambon är inte lika nöjd eftersom han måste böja sig ner för att se hela sig själv! Men annars hade den fått hamna uppe i taket försökte jag förklara... Så han gick väl med på det då!:)
Mina tavlor som jag gjort av släktens gamla brev/dokument.

En ny liten hängare som det fick hamna lite krimskrams på!:)



A som är en riktig fryslort tycker om sina duntofflor, så nu fick dom bo i korgen ...



Ja det var lite av det som har hänt här hemma under veckan. Har börjat påskpyssla lite också. Men det blir väldigt sparsamt, är det nått jag inte är förtjust i så är det påskpynt! Men nästa år kanske man måste ha fram lite kycklingar för Noels skull...vi får väl se!:)
Vad jag pysslat visar jag snart....för nu är bloggpausen över!
N har blivit hämtad av sin farmor och farfar som ska ha honom över natten, för vi ska ut på rajraj! Så imorgon kanske man är lite trötter...:)
Önskar er en härlig lördagskväll! Nu ska jag kika runt på lite andra bloggar innan det är dags att göra sig i ordning för kvällen!
KRAM/L




5 kommentarer:

  1. hej vännen.
    vad fint du har gjort i sovrummet,och visst är det så att man aldrig blir nöjd,hur kommer det sig?
    Antagligen har man för höga förvätningar på sig själv.
    Önskar dig en underbar helg
    varm kram erica

    SvaraRadera
  2. Wee...jag var nästan på väg att skicka ut en efterlysning här *s*.

    Hoppas ni får en riktigt skoj kväll nu!!

    Kramen

    SvaraRadera
  3. Vad fint du har gjort.Kul att fixa och greja.Önskar dej en härlig och rolig kväll.ha det bäst vännen Vårkram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Tack för din snälla kommentar !
    Vilken fin hörna du har skapat i sovrummet.
    Ha så kul ikväll!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej gumman!
    Tack för din alltid så snälla kommentar ;) Jag blir lika glad varje gång!
    Ser ju jättefint ut i sovrummet erat! men jag vet hur det är när man nästan aldrig blir nöjd eller tröttnar så fort på det man gjort ;)
    Hoppas ni haft en fin helg och att det var roligt igår! ;)
    Kram och ta hand om er!

    SvaraRadera