tisdag 2 mars 2010

Från i fredags...

Lovade ju att jag skulle visa vad som mer fick följa med hem från shoppingturen i fredags!:)
Var äntligen in och köpte den här lampan på Clas som jag suktat efter ett tag. Den fick bo i köksfönstret. Men vill redan ha en till!:)




Köpte en liten "blomkruka", eller vad man nu ska kalla det för?! 10 kr på Ta till vara verkstaden. Även den lilla foten under fick jag för en tia på samma ställe!

Noels mormor tyckte att han ville ha en liten söt kanin! Och visst ville han det!:) Tack mormor säger Noel!


En liten Prins skylt som passar perfekt i Noels rum! Från butiken Furutorp.

Köpte även en gammal tvättbräda från Ta till vara verkstaden som jag glömde ta kort på märkte jag nu!:) Anders kollade lite konstigt på mig och frågade vad vi ska med den till? Ja, men den är ju fin svarade jag!:) Inte lätt att förstå allt som hans sambo kommer släpandes med! Tack för att du låter mig hållas älskling!:)
Då var måndag och tisdag till ända då. Har varit på öppna förskolan både idag och igår. Skönt när man kan åka bort en sväng under dagen annars blir både jag och Noel så uttråkade!
Får se vad som mer händer under veckan!:)
Ha det fint! KRAM/L

3 kommentarer:

  1. Den där Ta tillvara-verkstaden verkar vara värsta fyndarstället! Inte kunde jag tro att Clas Olsson hade sådana charmiga lampor. Jag har sett en annan hög lampa där som jag är sugen på, fast skärmen är förfärlig, men man borde ju kunna hitta någon annan!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack för din snälla kommentar.
    Ja, små barn kan också hinna göra mycket om de inte får uppmärksammhet, de små busfröerna:-) Det var jättefina saker du hade fyndat och billigt.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Tjena tjejen!!
    Vilka fynd!! Visst blir man lycklig.
    Bordet är inte alls stort, kanske bara 150 långt. Det hör två iläggsskivor till som är vardera 30 cm breda, så totalt kanske bordet blir ca 210. Det har varit på väg många gånger att bli bombarderad av färg men aldrig kommit dit. Men vitt, lite shabbat, skulle det vara sååå fiiint.
    Ha det så länge! Så hörs vi. Kram/Anna

    SvaraRadera