torsdag 4 mars 2010

Jag gjorde det igen....

Så gick det med det!! Hade lovat mig själv att nu ska jag inte handla nått mer den här månad! Har ju snart en sambo som fyller 30, och då lär det ju sparas lite pengar till det!:)
Men så skickade ju min vän Lisi ett meddelande i morse och undrade om vi inte skulle ta en tur till Sågmyra? Ja man kan ju alltid åka dit och kika lite tänkte jag! Men ack så fel jag hade..



Finns ju tyvärr alltid nått som slinker med! Åhh den här var ju billig!! Åh kolla, REA! Ja ni vet kanske hur det är...:)
Noel fick sig ett regnställ som jag hoppas kommer passa till hösten kanske...Eller kanske för blöta sommardagar med för den delen. Tyckte det var så fint! Ser svart och grårandigt ut på bilden men är vita och svarta ränder. Likaså mössan från Villervalla som köptes på den fina butiken Calimero. Älskar dom där mössorna!
Lite god lunch hann vi också med innan vi åkte vidare. Sen svängde vi in i Insjön på vägen hem på Insjöns Väveri. Dom har kanon mycket fint! Ser ju inte alltför roligt ut utanför och man kanske inte tror att det gömmer sig lite skatter innanför, men det gör det! Den här stora zinkbaljan fick bara lov att följa med hem. "Men Lisi, titta vilken fin!! Åh 149 kr är ju jäääätte billigt, eller hur???" Lisi höll ju så klart med!:) Så håller vi på hela tiden...känns lite bättre för samvetet om man verkligen vill ha nått och nån håller med om att just den saken är ett riktigt klipp!!:)
Såna är vi.....







Tyckte iaf den var väldigt fin! Får lätt plats med två blommor. Den fanns även i en storlek större, fanns också en vattenkanna i samma stil. Ser ju nästan ut som om det är sommar ute på bilden! Lovely!
Var så skönt att åka iväg lite själv idag. Noels farmor och farfar kom och hämtade honom kl nio i morse för dom var lediga idag! Kanon bra! Så när jag kom hem så kunde jag bara lägga mig på soffan och slappa ett tag, inte ofta det hinns med. Har en stukad fot som behövde vila lite också, trillade nerför trappen igår när jag höll på att dammsuga. Man hinner tänka så mycket när sånt händer! Fan, nu har jag brutit foten, hur ska jag kunna hoppa omkring och jaga Noel med gips! Men nej då det blev inte så farligt, men ont gör det tyvärr...
Imorgon är det då äntligen fredag! :) Och på lördag verkar det bli lite partaj om allt går vägen...ska bli så otroligt roligt!!
Hoppas ni alla har haft en härlig torsdag!
KRAM/L


7 kommentarer:

  1. Fan vad fint det blev med zinkbaljan!! Ja vi är bra duktiga på att INTE hindra varandra från att handla =)

    SvaraRadera
  2. Jag har också en sån kompis..... och en bra dotter också för den delen, fiiiiint! kram/mamma

    SvaraRadera
  3. Zinkbaljan var super!!

    Det blidde ingen barnvakt imorgon, farmor blev dundersjuk stackarn. Men det gör inget, jag hade nog fått svårt att slappna av ändå *S*. Björnen är iväg och åker skoter imorgon (Lördag), men på Söndag har vi nada planer. Kanske kunde kika upp till er, det var ju superlänge sen.

    Det vore super att låna en babysitter, iaf tills vi hittar någon i lämpligt pris.

    Men vi kan väl höras av...imorgon eller något?

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jättefin zinkbalja en sån skulle jag vilja ha.
    Ha en bra fradagskväll, föresten det är ju nästan natt nu.
    Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Hej! Ja, det är svårt det där. Plötsligt hittar man något som man bara måste ha, eller som är såå billigt att man inte har råd att inte köpa ;-)

    Tack för tipset om babycafé i Gagnef! Vilka tider är det och var i gagnef? kanske finns på gagnefs hemsida, ska kika.

    Hoppas ni får en skön söndag!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej! ojoj de där känner jag igen ;)...
    Jag är nog lite av en shopp o´holic tror ja ;)
    Jätte fina grejer du hittat!
    Zink baljan va helt underbar!
    Hoppas ni haft en mysig helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Du har fått en award av oss för du är en insperations källa för oss.
    Finns att hämta på vår sida.
    Kram Anette och Dick

    SvaraRadera