torsdag 19 november 2009

Fina stolar!

Jag har haft min kära mormor här på besök idag. Har sån tur som har en sån snäll och omtänksam mormor! Hon hade köpt en jätte fin stol till mig. Vet faktiskt inte om jag ska måla den. Men det lutar väl åt det!:) Tycker den är jätte fin som den är också. Dynan var också vacker, speciellt nu till jul!



Men det absolut finaste hon hade med sig var den här lilla stolen! Den var till lilla prinsen. Det var mormors egna lilla stol som hon fick som liten. Under stolen står det mormors namn och årtal. Mormor har även satt dit ett kort på henne när hon sitter på stolen som liten, då var den brun. Söt som en liten docka var hon också! Tack än en gång mormor, jätte roligt för Noel!



Det var allt för idag!
Kram/L


4 kommentarer:

  1. va roligt med den lilla stolen till Noel..var ju jätte söt och så roligt att hon använt den själv!

    SvaraRadera
  2. Va gulligt med den lilla stolen:) Du får skriva dit hans datum också sen, så det fylls på:)

    hoppas allt är bra med er, här är det svettigt, stressigt och allmänt tungt nu mest, men det funkar:D:D

    SvaraRadera
  3. Åh vilken fin liten stol han fick! Vad gulligt av henne att ge den till Noel!
    Hoppas allt är bra med er!
    Kram /elin & neo

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Så himla fina stolar! Snäll mormor du har ;)
    Och vad roligt att hon skrivit namn och satt dit en bild, tycker absolut du ska göra lika med din lilla pojk sen ;)
    Super fint vardags rum ni har oxå... jag gillar din stil ;)
    Kram Lena

    SvaraRadera