onsdag 4 november 2009

Symaskinen har gått varm....

Mitt i veckan nu då. Har haft besök av Jessica idag. Vi har inte träffats sen förra julen! Helt bisarrt vad tiden går fort! Kändes som om vi sågs förra veckan ju. Alltid lika kul att träffa henne. Noel fick en jätte söt skallra också! Tack Jessica!:)
Här är ett tidningsställ/vinställ som jag satte upp igår. Där ligger en kanon god(enligt Anders,jag har inte smakat) rödvinsflaska och väntar på mig, på att jag ska amma klart.
Längtar så efter ett glas rödvin nu faktiskt, eller varför inte en flaska!:)
I stället ligger även mina favorit tidningar Vakre, kan bläddra i dom i evighet.

Ikväll har jag sytt gardiner i raketfart! Kom på att jag ville ha upp dom tills imorgon då lite tjejer kommer på besök. Kom på det så sent så jag fick lov att skynda mig för Noel skulle gå och lägga sig och vi har symaskinen precis utanför sovrummet uppe i hallen. Blev iaf nöjd trota att det fick i 200 och lite slarvigt på sina ställen!







Jag och hjärtat kom äntligen iväg och handlade lister i dag till sänggaveln som håller på att byggas. Så nu är det ytterligare ett steg i rätt riktning. Man har ju inte all tid i världen att greja med sånt. Men en dag ska den väl bli färdig!:)
Det får vara allt för idag. Nu ska jag gå upp och krama kudden!
Godnatt/L

4 kommentarer:

  1. Hej hopp! Vad kul att du har en blogg! Vad fint du har hemma. Ska bli kul att se :o) Syns om en liten stund!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vi kanske ska anställa dig sen när vi behöver inredningsråd? :P. Lägger till din blogg bland favoriter, så jag kan hålla lite koll på vad ni gör där i Gagnef, eftersom vi är så duktiga på att hälsa på!! *harkel*

    Kram// Maria

    SvaraRadera
  3. Hej Lina.Det är jag som är Elins mamma...vi har träffats ett par gånger.Fick tips av Elin om din blogg, eftersom hon vet att jag har samma inredningsintresse som du....vitt,vitt,vitt =)Du har verkligen fint hemma(precis som Elin sagt)och det ska bli roligt att få följa din blogg.Själv har jag haft en jättelång paus....och jag har inte kommit igång ännu...få se hur det blir, om jag får inspiration igen.
    Ha det gott!
    /Gunn

    SvaraRadera
  4. Superfin hissgardin du sytt! :)
    Väldigt mysiga bilder från ert vackra vardagsrum i förra inlägget! Många kramar Emma

    SvaraRadera