måndag 16 november 2009

Lyckan är inte en station..

Ja då var det en ny vecka då! Har massa roliga planer nu i veckan. I dag ska jag och lillfisen på babycafé. Kul att träffa lite trevliga mammor och söta bebisar!

Noel har som vanligt sovit väldigt dåligt i natt. Sover inte mer än två timmar i sträck vilket gör mig och Anders till två zoombies. Igår tillbringade Noel nästan hela dagen hemma hos sin mormor och morfar, skönt med lite egentid. Och hinna pyssla lite här hemma!:)

Hann städa övervåningen och möblera om i vårt sovrum och Noels framtida rum. Kommer bilder på det sen när sänggaveln är klar. Sen är det lite möbler som ska målas om också!:)

I vardagsrummet gjorde jag bara om lite i fönstren, på byrån och hyllan. Har även så sakteliga börjat göra lite barnvänligt. Alltså ställt lyktor och dylikt lite högre upp. Inte så värst stora förändringar direkt men det känns alltid kul att ordna om lite! :)Så här blev det!


Mina gamla skor och ett gammalt släktdokument.





Ska försöka hinna iväg att köpa någon färg under veckan så jag kan måla soffbordet.



Kärleken övervinner allt står det på skylten jag fått av snälla Annica.




Lyckan är inte en station man kommer till utan ett sätt att färdas.



Den här ordspråksbrädan har Anna med bloggen Annasklokaord gjort.
Tycker den är så himla fin!:)

Noel tar sig en tupplur här brevid på soffan, lilla mysgrodan!
Kanske ska jag också krypa under filten en stund...

Kram/L


1 kommentar: