lördag 14 november 2009

Paket och spa på samma dag!

Vaknade och tittade ut i morse och såg att det var alldeles vitt! Weiii! Snart kan man åka skoter!:) Blev ju inget åkande förra säsongen eftersom jag hade en bula på magen!

Igår kom det paket med saker jag beställt! Det är en tidig julklapp till mig själv!:)
Blev så glad för det var så fina saker! Här köpte jag dom http://www.baldershage.se/ och http://www.fridasgard.se/. Emaljskylten ska upp i köket är det tänkt. Och typdokumentet ska jag göra en tavla av. Det stora N:et ska såklart vara i lillfisens rum. Kanske sätta upp det på väggen ovanför hans säng. Ska pyssla lite med dom nyinköpa sakerna så får ni se mer sen!:)


Imorgon är det bara två veckor kvar till 1:a advent, så snart kan man börja smygpynta lite! Måste ta mig en tripp ut till skogs för att hämta lite granris att placera på öppna spisen, älskar doften av gran!














Igår hade vi en super mysig dag! Jag och Noel, mormor och mamma fick följa med till Paolas jobb på Dalecarlia Spa. Vi hade i princip hela bassängen för oss själva! Noel var överlycklig över att få sprattla runt i vattnet. Jag fick en underbar helkroppsskrubb och en ansiktsbehandling av Paola,tack igen vännen. Sen åt vi goda ceasarsallader, mums som Maria Montezami hade sagt!:) (Den kommentaren är så klockren Lisi).


Nu ska vi snart bege oss till svärföräldrarna på lite kalas eftersom Anders morfar fyller år! Ha en bra dag allihopa!
Kram/L



PS. Jag ser fortfarande galen ut i håret....

3 kommentarer:

  1. Mysigt med spa, har aldrig vart men NÅN dag ska jag. det finns tydligen här uppe på hotellet i Näs:D

    SvaraRadera
  2. Jättetrevligt att ha er där! <3 //Paola

    SvaraRadera
  3. hahaha, passa dig Lina...du vet hur det kan gå med granris på spisen. minns du när vi var ute och letade nytt vid kyrkogården efter en incident hemma hos dina föräldrar? :P
    kram kram! /Annica

    SvaraRadera