torsdag 12 november 2009

Pippigul!

Nu är det snart helg igen. Vi har som vanligt hela helgen fullbokad som vanligt. På både gott och ont antar jag! Inatt var det en riktigt sömnlös natt. Noel vaknade hela tiden och vägrade somna om. Förstår varför man använder sömnstörningar som tortyr! Man blir helt knäpp när man inte får sova. Hade sån tur att Paola var ledig idag, så hon kom hem till mig kl halv åtta så jag kunde gå och lägga mig och sova i två timmar. Sån tur att hon älskar att vara barnvakt och att Noel tycker så mycket om Paola!:)
Blonderade slingor själv igår, hade bråttom innan Greys anatomi skulle börja så det blev inge bra! Fick lov att åka och köpa nytt blekningsmedel idag. Brukar ju bara bleka slingor men nu har jag slagit på stort och haft i blekningsmedel i hela håret! Ska skölja ur det om en kvart, så nu är det bråttom!:) Håll tummarna att det inte blir förskräckligt...



Min Favoritspegel
Nu är blekningen klar! Oh herregud, för att prata svenska. Eller som mamma sa;
Det blir ju billigt iaf, för nu slipper du gå ut på ett tag! Tack tack snälla mamma för uppmuntran! :) Nu till nått annat....
Det här beställde jag när jag var på Perfect homeparty hos Maria för några veckor sen.
Tre röda hjärtan i hamrad plåt. Dom ska få sitta runt öppna spisen vid jul har jag tänkt.
Sen två st fina hänglyktor, som jag inte riktigt vet vart jag ska placera än!










Morgondagen lär väl bestå av att försöka fixa till håret!
Ha en bra kväll!
Kram/ Pippigula L

4 kommentarer:

  1. Hej, ja nu är det ganska lite tid kvar:)

    Tackar för tipset, jag kan ana att maten inte är så bra:( Det med patientkort va skönt att du skrev, för jag va lite orolig att dom skulle bli sura om man inte har nåt, haha

    hoppas allt är bra med er med, hälsa
    Kram//Thess

    SvaraRadera
  2. Trist att det inte blev bra med håret, inte lätt det där med blekning :)
    Såg i bakgrunden på en av bilderna att Noel satt i flygplanshoppgungan. Trodde först att det var en gåstol, men vid närmare titt såg jag ju att det inte alls var det.
    Neo fick en gåstol av pappa Tommy härom dagen, den är mycket uppskattad! Igår när jag vände ryggen till i en minut sprang han raka vägen fram till den nyhängda tvätten och började suga på en tröjärm :P
    Hoppas allt är bra med er! Vi måste ses snart!
    Massa kramar /elin

    SvaraRadera
  3. Hihi..det var verkligen en hit den där hoppgungan va? :D
    Hm, är det en pippigul Lina vi får se i helgen månne? ;)

    Kramen

    SvaraRadera
  4. Tack för idag vännen! Min lediga dag hade inte kunnat blivit bättre, en heldag med dig och Noel var vad jag behövde! Hoppas att ni får sova lite mer inatt, annars vet du att jag kommer och tar honom imorgon bitti! Puss o kram <3// Paola

    SvaraRadera