söndag 15 november 2009

Möblera om kanske....

Igår kväll när jag gått och lagt mig låg jag och skissade på hur jag vill möblera i lillfisens rum när vi ska göra iordning det. Har så många idéer jag vill genomföra! Ni vet så det riktigt kliar i fingrarna? Skissade även upp hur man skulle kunna göra i sovrummet. Några möbler som ska byta rum tänkte jag.


Lillfisen är ute på promenad med mormor och min stora pojke har åkt till Borlänge på kalas. Jag sitter här och är sååå sugen på att börja möblera om i vardagsrummet!!:) Men vet inte om jag fixar att bära runt alla möblerna själv....humm...ska ta mig en funderare på hur jag ska göra!


Sen kan jag inte bestämma mig för om jag ska vänta med att stuva om allting tills det ska julpyntas. Då kommer ju allting ändå flyttas omkring och ändras i fönstren m.m.

Detta är vad som snurrar i mitt huvud just nu!:)


Kram/L

1 kommentar:

  1. Hej hej! visst är det kul att ändra om lite hemma, det blir som något nytt på nå vis ;)
    Och jul pynta... i löv! :)
    Ska bli spännande att se hur fint du gör det sen...
    och vad mycket fina grejer du hade beställt på nätet då! :)
    Ha det fint.
    Kram Lena

    SvaraRadera